loading...
مغان دانلود - دانلود رایگان
محمد بازدید : 129 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (0)

موزیلا

این نسخه جديد که به تازگي ارائه شده است و پيش بيني مي شود تنها در چند هفته آينده نسخه بعدي هم از راه برسد. بايد ببينيم سياست هاي جديد موزيلا آيا به موفقيت هرچه بيشتر اين شرکت خواهد انجاميد يا خير.
از مدت ها قبل طي پيش بيني هايي که ميشد موزيلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآيي اين مرورگر تغييرات زيادي را هم در واسط کاربري دهد تا علاوه بر قدرت و کيفيت کاربران بتوانند با يک واسط کاربري جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اينترنت بپردازند و مطابق همين پيش بيني ها اين نسخه مانند همان چيزي که از قبل به واسطه عکس هاي متعدد به نمايش در آمده بود اين نسخه ارائه گرديد. نسخه ي جديد به دليل سازگاري بسيار ويژه اي که با موتورهاي پردازشي در کدها به زبان هاي مختلف دارد با سرعتي بسيار بالاتر صفحات را بارگزاري خواهد کرد و اين مورد براي کاربران که به مراتب از سرعت هاي نسبتا پائين بهره مي برند بهترين خبر و هديه خواهد بود. اما مهم ترين تغيير که همان اعمال تغييرات در واسط کاربري است در بهينه سازي عملکرد ها و همچنين بهبود آن ها نقش بسيار مهمي را ايفا مي کند. سازگاري هرچه بهتر با جاوا و کدهاي آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسيار قابل توجهي است که در نسخه جديد فايرفاکس به چشم مي خورد. کش نمودن بخش هايي از سايت ها که اکثر مواقع ثابت هستند براي بارگزاري هرچه سريعتر در دفعات بعدي بازگشايي يکي از جالب ترين نکاتي است که شايد نکته پيچيده اي در آن وجود نداشته باشد اما با همين عمل ساده هم سرعت بسيار بهبود خواهد يافت.
Mozilla Firefox در اين نسخه طرح نويني از Add-on ها و مديريت و تنظيمات آن ها را به نمايش گذاشته و طوري عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگين هاي دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بيشتري به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها براي کانکت شدن سريعتر به اطلاعات موجود برروي سرورها هم از جالب ترين تکنولوژي هايي است که در اين نسخه ديده مي شود. عدم Crash شدن هاي متعدد که به دلايل مختلف در نسخه هاي قبلي به وجود مي آمد در اين نسخه ديده مي شود به طوري که شايد نسبت به قبل به هيچ وجه موزيلا فايرفاکس Crash نشود يا حداقل تعداد آن ها بسيار پائين باشد. نسخه جديد نسبت به قبل سه قابليت اصلي را تقويت کرده است ؛ سريعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سريعتر عمل مي کند ؛ اين که سريعتر عمل مي کند به اين خاطر است که با جاوا و کدهاي مربوط به آن بسيار سازگارتر شده است. سازگاري کامل با نسخه 3 از CSS که پايه اصلي طراحي ها در وب است از نکات بسيار مهم و قابل توجه براي کاربران علل الخصوص برنامه نويسان و طراحان وب است. امنيت اطلاعات و مديريت آن ها نسبت به قابل با کيفيت بيشتري ارائه شده و با توجه به کنترل هايي که کاربران به واسطه اين قابليت ها برروي اطلاعات خود دارند نسخه جديد بسيار ايمن تر از نسخه هاي قبلي عمل خواهد کرد.
اما يکي از مهم ترين و موفق ترين قابليت هايي که در اين نسخه از مرورگر روباه بنياد موزيلا به چشم مي خورد پشتيباني از فرمتي است که براي ويدئوهاي تحت وب که کيفيت بسيار بالايي دارند و از فرمتي به نام WebM استفاده مي کنند ؛ اين قابليت بسيار مهم به کاربران اين اجازه را مي دهد که اين فرمت ويدئويي آنلاين را به راحتي اجرا کرده و با کيفيت بسيار بالا به نظاره بنشينند ؛ اين فرمت که در آينده اي نزديک بيشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کيفيت بالا حجم مناسبي هم براي فايل ها در نظر مي گيرد که مطمئنا براي لود صفحات بسيار مناسب تر از بقيه گزينه ها ويدئويي خواهد بود. براي نمونه فايل ويدئويي که از سوي سايت موزيلا براي معرفي اين نسخه در نظر گرفته شده است با کيفيت بالاي تصاوير که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابايت حجم دارد در صورتي که همين کيفيت بالاي تصاوير اگر با فرمت هاي ديگر تعريف مي شد به مراتب حجم بيشتري را طلب مي کرد.
نسخه جديد از Mozilla Firefox از وب سايت قدرتمند نورپرتال آماده دانلود شده است ؛ نسخه فارسي در ادامه براي دانلود کاربران عزيز فارسي زبان قرار گرفت. هرچند طبق زمابندي هاي جديد موزيلا ، قرار است نسخه هاي بعدي تنها طي چند ماه آينده رونمايي شوند اما همين نسخه 9 هم مي تواند گام بلندي براي پيروزي بر IE بردارد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Mozilla Firefox v9.0 Final :
- واسط کاربري جديد و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسيار بالا در بارگزاري صفحات وب
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- مديريت حرفه اي تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتيباني از HTML نسخه 5
- پشتيباني از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاري با فرمت ويدئويي WebM
- کاهش بسيار محسوس Crash ها در استفاده از اين نسخه
- سازگاري مثال زدني با جاوا اسکريپت براي بارگزاري هرچه بهتر صفحات
- آنلاين بودن هميشگي و عدم قطع شدن سوکت هاي ارتباطي (اجراي بهتر بازي ها و چت کردن)
- امکان نمايش تمام صفحه ويدئوها
- امکان مشاهده آفلاين صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هايي از سايت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذيري بسيار بالاي نرم افزار در مواجه با سلايق مختلف
- سازگاري با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

دانلود – Download
Download 11 Beta

حجم فایل: ۱۵.۱ مگابایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد مغان دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 404
  • بازدید سال : 3,381
  • بازدید کلی : 678,629